Leverans

Vår målsättning är att du skall få leverans inom 1-5 arbetsdagar från det att du fått din orderbekräftelse. Leveranstiden kan dock variera under högsäsong eller vid särskilda kampanjer/kollektioner. Din order levereras med PostNord till ditt närmaste postombud. När ditt paket finns att hämta aviseras du via sms till det mobilnummer du angav vid din beställning eller via post. 

Om du inte har hämtat ut ditt paket inom 14 dagar debiteras avgift om 175 kr för att täcka våra frakt- och hanteringskostnader.

Notera: Vi kan inte göra några ändringar rörande mottagare eller leveransadress när orden är är skapad.

Frågor & svar

Vilka länder levererar ni till?

Vi levererar till Sverige, Danmark, Finland och Norge. Gå in på respektive lands sida för att skicka en beställning utanför Sverige.

Danmark:lagerhaus.dk 

Finland:lagerhaus.fi 

Norge:lagerhaus.no

Hur lång leveranstid har ni?

Vi packar dina varor så fort som möjligt. Vår målsättning är att du ska få din order inom 1-5 arbetsdagar. Vid högtider och stora kampanjer kan det bli något längre leveranstid. Beställningar till Danmark, Finland och Norge tar några dagar extra.

Vad kostar frakten?

Sverige Privat: 49 kr, fri frakt på beställningar över 500 kr.

Sverige Företag: kr, fri frakt på beställningar över 500 kr.

Danmark: EUR 10,95

Finland: EUR 10,95

Norge: NOK 119

Kan jag ändra utlämningsställe efter bekräftad order?

Tyvärr går det inte att ändra utlämningsställe efter bekräftad order, var därför extra noggrann med adress- och leveransuppgifter.

Var/hur hämtar jag ut varorna?

Din beställning levereras med PostNord till ditt aktuella utlämningsställe. När ditt paket finns att hämta aviseras du via sms till det mobilnummer du angav vid din beställning eller via post.

Vid uthämtning av ditt paket krävs uppvisande av din legitimation i kombination av den fyrsiffriga kod du fått via SMS eller post.

Kan jag spåra min leverans?

Ja, du kan spåra ditt paket via kollinumret i leveransbekräftelsen som skickas till din angivna mejl så fort din beställning har lämnat vårt lager. Du kan följa paketet via länken i mejlet eller på www.PostNord.se.

Varför har jag inte fått alla varor?

Om du mottagit ditt paket, men saknar någon vara kan det bero på ett felaktigt lagersaldo vid beställning. I samband med att din order lämnar vårt lager, debiteras du endast med beloppet för de produkter som du fått skickade. Om du debiterats för en vara du inte fått, ber vi dig att kontakta vår kundservice på kundservice@lagerhaus.se så hjälper vi dig.

Notera: Vi restnoterar inga produkter och varan kommer därför inte skickas i efterhand.

Vad händer om jag inte hämtar ut mina varor?

Ditt paket ligger kvar på utlämningsstället i 14 dagar från det att paketet anlänt, därefter skickas det tillbaka till oss. Vid ej utlösta paket debiteras en avgift om 175 kr för att täcka våra frakt- och hanteringskostnader.

Kan någon annan hämta ut mitt paket?

Hämtar du ut ett paket åt någon annan behöver du visa både din och mottagarens legitimation. Namnet på legitimationen måste stämma överens med namnet på mottagaren (beställaren) och namnet på försändelsen.

Notera: Beställer du varor åt någon annan behöver ordern vara helt i deras namn för att de ska kunna hämta ut paketet.